Pretplati se

Raport

LEJLA KARDOVIĆ, EXPERT PRI KABINETU DIREKTORA IZVRŠNE DIREKCIJE ZA INFORMACIONE TEHNOLOGIJE BH TELECOM
Novi digitalni poslovni modeli i ekosistemi su jedan od ključnih elemenata digitalne transformacije
Lejla Kardović je zadužena za strateški razvoj ICT usluga i primjenu informacionih tehnologija u novim poslovnim područjima i nišama telekom operatora, kao što su SmartCity projekti, te projekti kreiranja ecoSystema koji su bazirani na partnerskim odnosima sa StartUp i akademskom zajednicom. Član je tima za definisanje strategije digitalne transformacije, odnosno puta BH Telecoma od CSP do DSP, s posebnim fokusom na unaprijeđenje korisničkog iskustva i povećanje operativne izvrsnosti. Povod intervjua je gostovanje Lejle Kardović na okruglom stolu PANTHEON konferencije “Digitalizacija 2019 u praksi” 13. juna u Sarajevu.
Žute stranice
Vjenčanje u Kaliforniji
Katherine Schwarzenegger (29), kćerka glumca Arnolda Schwarzeneggera, udala se za deset godina starijeg glumca Chrisa Pratta.
Bijele ljetne kombinacije su apsolutni hit
Poigrajte se ovog ljeta bijelim komadima odjeće uz dodatke jarkih boja
Hvale je Stefanovski, Cvikić, Dedić, Gall...
Upoznajte Elmu, koja predstavlja novu pjesmu Leptirić
Još od prvog autorskog singla i suradnje s Denykenom, ovu glazbenicu hvale mnoga velika imena struke: Matija Dedić, Zoran Predin, Zlatko Gall, Miroslav Tadić, Davor Hrvoj, itd... Radi se o nagrađivanoj kantautorici i arhitektici koja je front woman regionalne koncertne atrakcije, Film Music Orkestar (FMO).
Raport
Nova kolekcija tečnih mat karmina iz Farmasija
U Sky Loungeu hotela Marriott u Sarajevu održana je promocija nove palete Farmasi tečnih mat ruževa The Nudes kojoj su prisustvovali predstavnici brojnih medija, modni i beauty influenseri i ljubitelji Farmasi branda. Nova linija inspirisana je ljepotom žena našeg regiona. Šest ruževa promoviše šest uspješnih i lijepih Farmasijevih liderki iz šest zemalja bivše Jugoslavije. Skin, Candy, Au Naturel, Goddess, Brave i Confident nazivi su novih neutralnih nijansi koje je za Farmasi Adriatic osmislila vizažistica Ema Handžar.
Izložba u Tučepima
Priče o Sarajevu, priče o ljudima
Izložba akvarela, nakon Sarajeva, putuje u Tučepe
A kako se vi borite sa stresom
Opusti se!
Jedan sasvim običan dan u životu novinarke
MILOŠ KLINIKA
Rješenje za bolji vid
O kvalitetu usluga beogradske očne klinike Miloš svjedoče hiljade zadovoljnih pacijenata, kao i nagrada Fondacije Helen Keller za liječenje oftalmoloških bolesnika
INTERVJU S ALEKSANDROM MASTILOVIĆEM, STRUČNIM SAVJETNIKOM GENERALNOG DIREKTORA REGULATORNE AGENCIJE ZA KOMUNIKACIJE BiH
Raditi u cilju tehničkog i tehnološkog napretka u regiji Zapadnog Balkana je zadatak koji sam sebi dao
Aleksandar Mastilović je strastveni agitrator za primjenu IKT rješenja i digitalizacije u društvu i ukupnu digitalnu transformaciju. Posebno je aktivan u oblasti Pametnih gradova i održivih rješenja u skladu sa UN Agenda 2030 i Ciljevima održivog razvoja. Glavni je projektant prvog operativnog servisa pametnog grada na Balkanu, pametne javne rasvjete u Istočnom Sarajevu, koja je realizovana u sklopu EU Med Esmartcity projekta. Povod intervjua je gostovanje Aleksandara Mastilovića na okruglom stolu PANTHEON konferencije “Digitalizacija 2019 u praksi” 13. juna u Sarajevu.
Promo
TREĆI VAL MERCATOROVE KAMPANJE “MOJI BRENDOVI, NAŠE VRIJEDNOSTI”
Mercator nastavlja dodatno promovisati vrijednost domaće proizvodnje ali i regionalne brendove, u trećem valu kampanje „Moji brendovi, naše vrijednosti“. Osim već poznatih brendova iz prvog i drugog vala kampanje, treći val uključujeSaponia omekšivač XXL, vino Ždrepčeva krv, Franck Čipi Čips i Sarajevsko pivo. U narednom periodu, police svih Mercatorovih prodavnica će nositi oznake ovih proizvoda, sa posebnim naglaskom kupcima na njihove omiljene brendove.
Novi broj
Gracija br. 372
12.7.2019.