Pretplati se
No Limit Sarajevo Advertising Festival

Raport

No Limit Sarajevo Advertising Festival

Premijerom dugometražnog dokumentarnog filma No limit i dodjelom nagrada najboljim agencijama i oglašivačima iz BiH u sarajevskom klubu Brew Imperial Society je okončano još jedno izdanje No Limit Sarajevo Advertising Festivala.

Žiri u sastavu Dejan Čato (Banjalučka pivara), Davor Čičić (Sarajevski kiseljak), Asja Dupanović (Media Marketing), Bojan Hadžihalilović (Fabrika), Belma Hadžiomerović (Raiffeisen Bank BH), Brankica Janković (Aquarius), Nađa Lutvikadić Fočo (BH Telecom), Milena Mijatović (Mint), Ivona Jurilj (Degordian), Vesna Vlašić (McCann) i Zvezdana Žujo (Communis), imao je težak zadatak da među 74 prijavljena rada izabere najbolje. Najveći broj nagrada, ukupno 11, osvojila je agencija McCann Sarajevo koja je proglašena i agencijom godine.  Bronzane, srebrene i zlatne nagrade za kreativnost dodijeljene su u deset kategorija i više od 15 podkategorija. Organizator Festivala, Media Marketing, nagrađivanjem kreativnih vrijednosti želi udahnuti novu energiju u razvoj oglašavanja i motivirati kreativne ljude na još veća postignuća, svjesni da samo nove ideje mogu stvoriti uvjete za prosperitetnu budućnost Bosne i Hercegovine.

Dobitnici zlatnih i posebnih priznanja

VIDEO: Agencija Aquarius za rad Farmofit Prirodan izbor, produciran za kompaniju Rapaić, agencija Fabrika za rad Merry Christmas, klijent američka kompanija Belfor, TV spot Komšinica, agencija Communis za Konzum BH.

SLIKA: Agencija Communis, rad Ono za ono,  produciran za farmaceutsku kompaniju Nobel.

ZVUK: Agencija Communis za spot Žalba gospođe Koli urađen za Pharmamed.

DIZAJN: Agencija Fabrika za rad Sjećaš li se Doli Bel rađen za Kamerni teatar 55.

OOH: Agencija McCann Sarajevo i UM Sarajevo, rad Stars are here,  za The Coca Cola Company.

DIGITAL: Digitalna agencija Degordian, rad “dm na digitalnom nebu BiH”, za dm drogerie markt Bosna i Hercegovina.

DOGAĐAJI: Agencija MINT Banjaluka, događaj Otvaranje ski sezone Jahorina 2019. sa koncertom Bryana Ferriyja.

DIRECT: Somersby Brew&Serve, UM Sarajevo za Carlsberg BH

DRUŠTVENO ODGOVORNE KAMPANJE: Nisu mi rekli, Communis za Paraolimpijski komitet BiH

INTEGRISANE KAMPANJE: Moje Sarajevo. Moja priča. Agencija Fabrika za BH Telecom

Dodijeljena su i posebna priznanja pa je agencijom godine proglašen McCann Sarajevo, Grand Prix je otišao za kampanju “Moje Sarajevo. Moja priča” (BH Telecom i agencija Fabrika), oglašivačka ličnost godine je Bojan Hadžihalilović iz agencije Fabrika, oglašivač godine je The Coca-Cola Company, a kreativac godine Hamdija Pašalić (Communis).