Pretplati se
Njemačka kao turistička destinacija

30 godina nakon pada Berlinskog zida

Njemačka kao turistička destinacija

Kampanja Turističke organizacije Njemačke odaje počast turstičkom razvoju postignutom 30 godina nakog

Ujedinjenje Njemačke devetog novembra 1989. godine  omogućilo je ne samo stanovnicima Njemačke da slobodno putuju svijetom, već je i milionima internacionalnih turista stvorilo mogućnost da istraže i dožive prirodu i kulturu na prostoru ujedinjene Njemačke. Turistička popularnost  Njemačke nezaustavljivo raste, izraženija je i snažnija i od evropskog i od svjetskog turizma, o čemu govore podaci sa kojima raspolaže Turistička organizacija Njemačke. Predstavnici ove organizacije istakli su, na pres doručku održanom 14. novembra u Sarajevu, da važan istorijski trenutak obilježavaju komunikacijskom kampanjom “Njemačka kao turistička destinacija – 30 godina nakon pada Berlinskog zida“ U fokusu kampanje je reprezentativni pregled turističke ponude u Njemačkoj koja je tokom proteklih 30 godina dinamično rasla. Procjenjuje se da od će se u narednim godinama turizam ove zemlje razviti u jedan od najznačajnijih ekonomskih faktora. Sa više od 105 milijardi eura doprinosi nacionalnoj ekonomiji sa oko 45% bruto dodane vrijednosti i obezbijeđuje oko tri miliona radnih mjesta u Njemačkoj.

 Predsjedavajuća  Upravnog odbora Turističke zajednice Njemačke – Petra Hodorfer ističe: “Pad Berlinskog zida i ujedinjenje bili su najveći  dobitak za dolazeći turizam u Njemačkoj. Turistička ponuda je enormno porasla, kao i međunarodno interesovanje za Njemačku kao turističku destinaciju. Povodom obilježavanja 30. godišnjice pada Berlinskog zida koristimo niz digitalnih kanala komunikacije poput Instagram-pričai marketinga na društvenim mrežama kako bismo u saradnji s našim premijum partnerom, HanseMerkurom, te našim partnerima u njemačkom turizmu, međunarodnoj javnosti  predstavili raznovrsnu ponudu i paletu usluga.“

Načelnik sektora za saradnju i turističku prodaju, HanseMerker dodaje: “Prilikom obilježavanja već 20. Godišnjice od pada Berlinskog zida, HanseMerker  i Turistička organizacija Njemačke imali su uspješnu medijsku saradnju. Kampanja je usredotočena na historijski događaj koji predstavlja trenutak prevrata, ne samo za građane Njemačke, već za cijeli evropski turizam. Zadovoljstvo nam je što u tom kontekstu saradnje sa Turističkom zajednicom Njemačke možemo dopisati još jedno poglavlje u tom procesu.“

U zamahu ponovnog ujedinjena značajne javne i privatne  investicije doprinijele su, između ostalog, turističkoj infrastrukturi ujedinjene Njemačke, razvoju  hotelijerstva i gastronomije, te u preko 20.000 hotela danas je na raspolaganju oko 800.000 soba sa gotovo 1,5 milion kreveta. Ujedinjenoj Njemačkoj pripadaju jedinstvene znamenitosti od historijskog i kulturnog  značaja počevši od Berlina, preko Hamburga i Drezdena do Postdama. Porastu turista doprinijele su i međunarodne sportske manifestacijem, te uslovi i pogodnosti za ljubitelje  aktivnog odmora.

Komunikacijska kampanja  “Njemačka kao turistička destinacija – 30 godina nakon pada Berlinskog zida“, u kojoj učestvuju influenseri i vrhunski novinari iz 23 zemlje, koji obilaze zemlju u više pravaca i otkrivaju nove vrijednosti, zanimljivosti i predočavanje inovirane turističke ponude, vodi krajnjem cilju, a to je veliki PR događaj u Berlinu.