Ema kaže kako je riječ o bojama koje odgovaraju tenu i stilu svake žene. Svoje utiske o snimanju kampanje i novim nijansama sa prisutnima je podijelila i Lejla Čičko, liderka iz Farmasi BiH i jedno od lica sa naslovnice. Fotografije za kampanju potpisuje Nađa Berberović – Dizdarević, a uz Sanjina Egona za make up je bila zadužena i Renata Ponjević. “Zanimljivo je da je The Nudes linija osmišljena u Farmasi Adriatic produkciji specijalno za ovaj dio Evrope, ali je prepoznata kao globalan potencijal i bit će plasirana internacionalno u više od 60 zemalja svijeta. Ovaj potez smatramo velikim uspjehom, kada vlastitim, domaćim snagama kreiramo make up trendove”, istakla je Aleksandra Vižin, direktorica marketinga za Farmasi Adriatic. Nakon oficijelnog predstavljanja The Nudes linije Farmasi je organizovao donatorsku akciju tokom koje su prikupljana sredstva za podršku akciji Let’s do it – milion sadnica za jedan dan, koju u BiH zajednički realiziraju udruženja građana Ruke iz Sarajeva i Mozaik prijateljstva iz Banjaluke.