Pretplati se

Raport

PREMIJERA
„VELIKI MALI YARIS“ - DIZAJNIRAN ZA URBANI ŽIVOT
Četvrta generacija jednog od najomiljenijih kompaktnih automobila u Europi, ali i Bosni i Hercegovini, doživjela je danas svoju svjetsku premijeru. Vanjski i unutrašnji izgled potpuno nove Toyote Yaris prikazan je po prvi put, te su otkriveni detalji vezani za dizajn i pogon.
Promo
LG DONOSI OLED TEHNOLOGIJU I VJEŠTAČKU INTELIGENCIJU NA VELIKA VRATA U BIH
Zahvaljujući modelima OLED televizora sa funkcijama veštačke inteligencije, kompanija LG je potvrdila reputaciju pionira kada je u pitanju OLED tehnologija.
Promo
Koncertom svjetski poznatog kompozitora Omera Faruka Tekbileka u sarajevskoj Vijećnici obilježeno 10 godina rada Instituta Yunus Emre u BiH
U povodu 10 godina rada Instituta Yunus Emre u Bosni i Hercegovini u sarajevskoj Vijećnici održan je svečani koncert svjetski poznatog kompozitora mistične muzike Omera Faruka Tekbileka. Brojne zvanice iz javnog, političkog i kulturnog života Bosne i Hercegovine imale su priliku uživati u jedinstvenim kompozicijama svestranog autora i muzičara koji inspiraciju za svoja muzička djela nalazi u sufijskoj muzici. Svojim kompozicijama "Why” (Zašto), “Whirling Dervish”(Ples derviša), “Hasret” (Čežnja) i mnogim drugima predočio je svu raskoš zvuka i kompozicije uz virtuozne izvedbe na orijentalnim instrumentima poput naj, zurne, oud i baglama.
Nestlé Zdravo! atletski kup
Proglašeni pobjednici ovogodišnjeg Nestlé Zdravo! atletskog kupa
Ove godine u atletskom kupu sudjelovalo više od 2300 dječaka i djevojčica
Raport
#čekiraj i spasi život sebi ili nekom koga voliš
Nastavljajući dugogodišnji poziv #budizdrava svim ženama, Avon nam donosi novu kampanju za borbu protiv karcinoma dojke pod nazivom #čekiraj koja će na jednostavan način podsjetiti žene na važnost redovnih samopregleda. Cekiraj.ba je interaktivna web stranica koja vas vodi kroz tri jednostavna koraka simulirajući osnovne pokrete za samopregled grudi.
Raport
Nagrada Vedrani Božinović za rad na dramaturgiji Hasanaginice
Glumica i Gracijina kolumnistica Vedrana Božinović ovjenčana je specijalnom nagradom grada Kragujevca za rad na dramaturgiji predstave Hasanaginica Novosadskog pozorišta/ Újvidéki Színház.
Promo
Nova BH proslavila 1. rođendan
Upriličena i dodjela novčanih donacija u ukupnom iznosu od 10.000 KM Roditeljskim kućama u Banjoj Luci i Sarajevu.
Promo
IQOS dostupan i na američkom tržištu
Kompanija Philip Morris je saopštila da je u Sjedinjenim Američkim državama počela prodaja IQOSa, elektičnog uređaja za zagrijavanje duhana.
„Online shopping od sada još sigurniji“
Mastercard ID Check - najnovije rješenje za pogodniju i sigurniju online kupovinu
Online kupovina bilježi konstantan rast – što ne čudi jer predstavlja kontrast kupovini u shopping zoni. Skoro sve se može naručivati i plaćati putem interneta, od namirnica iz obližnjeg marketa, do omiljenih odijevnih predmeta ili bilo kojerobe iz bilo koje online prodavnice na svijetu. U Bosni i Hercegovini online kupovina postaje sve popularnija - 47% korisnika finansijskih usluga u BiHsuonline kupci i u pogledu pozitivnih iskustva među prva tri su izdvojili: dostupnost bilo gdje (77%), brzinu i uštedu vremena (75%) i jednostavnost (63%) - pokazuje novo istraživanje kompanije Mastercard. Polovina ispitanika u BiH želi smanjenje troškova za internetske usluge, kao što su streaming sadržaja na zahtjev, aplikacije za plaćanje ili aplikacije koje se koriste na putovanjima. Da li smo spremni za sljedeći standard plaćanja? Prema istraživanju, korisnici finansijskih usluga u BiH preferiraju plaćanje karticama za online kupovinu (49%) i platnim karticama po isporuci (39%), dok više od trećine (43%) preferira da online kupovinu plaća aplikacijama za slanje novca. Također, 58% građana BiH koristi mobilne uređaje za online plaćanja i to obično dva puta mjesečno. Prema istraživanju, 3/4 ispitanika smatra da je mobilni telefon najbolja alternativa platnoj kartici.
Inicijativa {ZAJEDNO} za bolje sutra
dm će podržati šest ekoloških projekta
Šest ekoloških projekata sa područja cijele BiH izabrano je za realizaciju u inicijativi dm {ZAJEDNO} za bolje sutra, pokrenutoj s ciljem očuvanja, uređenja i zaštite okoliša. Kompanija dm inicijativu provodi u sklopu kampanje UČINIMO SVJESNO, u okviru koje je već ranije ukinuta upotreba besplatnih plastičnih vrećica u svim dm prodavnicama. Od 98 prijavljenih projekata koji su ispunjavali uvjete, odabrano je šest njih.
Novi broj
Gracija 379
18.10.2019.