Pretplati se

BEAUTY REPORTAŽA

dm Days of Beauty: predstavljeni ekskluzivni trendovi i proizvodi za njegu lica

Kako pravilno njegovati kožu, koje proizvode odabrati, koliko često koristiti hidratantne maske, da li je krema sa glinom adekvatan preparat za njegu masne kože... Odgovore na ova, ali i brojna druga pitanja dobile su poznate blogerice, influenserice, novinarke i javne ličnosti koje su bile gošće ekskluzivnog dm Days of Beauty eventa.

U utorak navečer, u posebno uređenom prostoru sarajevskog kluba My Face dm je priredio pravu poslasticu za svaku damu: edukaciju na tematskoj panel diskusiji, savjetovanja o tipovima i načinu njege kože, predstavljanje i testiranje dm-ovih i proizvoda dm partnera, a sve to uz super poklone, ukusne slane i slatke zalogaje pažljivo spremljene od dmBio proizvoda, maštovite koktele i smoothije te muzičku zabavu.

Večer je počela panel diskusijom na kojoj je učestvovala i clean beauty influenserica Marina Spasojević, poznatija kao Dia Mara.

„Naša koža je mantil koji nas štiti od spoljašnih utjecaja i svaki dan trebamo raditi na tome da postane zdrava i sjajna te da je takvu i održavamo. Čim dođe do narušavanja, koža se buni potkožnim aknama, isušena je ili se previše masti. Birajte dobru „umivalicu”, gledajte sastojke proizvoda koje birate i sigurno će vam koža pokazati sjajne rezultate“ izjavila je Dia Mara.

Partneri dm-a, drogerijskog lidera na tržištu, Garnier, drogerija.ba, Prirodna kozmetika Gloria, Afrodita te dobro poznate dm marke alverde certificirana prirodna kozmetika i Balea na svojim štandovima su prezentirali proizvode, predstavili novitete te sa gošćama razmjenili iskustva i savjete za adekvatnu brigu i njegu kože.

„Upravo vi, drage dame ste nam inspiracija za sve ono što radimo, a brojke nam govore da je ta inspiracija uzajamna jer veoma često posjećujete naše prodavnice. Njega kože je tema koja je neiscrpna, počinjemo se njom baviti u pubertetu i nikada ne prestajemo. Vrlo je atraktivna i aktuelna svim generacijama“ izjavila je Ajla Hadžić, marketing menadžer kompanije dm.

Aktuelnost teme pokazala je velika zainteresovanost dama koje su željele da testiraju i odrede tip kože, nakon čega su imale priliku i dobiti savjete koje proizvode koristiti te kako ih ispravno nanositi. Tu smo zatekli i Tinku Milinović, TV voditeljicu, koja nam je otkrila da se najviše raspitivala o načinima brige za zreliju kožu.

„Drago mi je što sam imala priliku da budem dio ovakvog događaja koji je okupio dame različitih generacija. Od stručnih lica sam čula dosta savjeta o tome kako se brinuti za kožu. Najviše sam oduševljena proizvodima koji su se tek pojavili na tržištu a mi smo imali priliku da ih među prvima večeras testiramo“ kazala je Tinka.

Oduševljenje samim konceptom događaja nije krila ni Amila Ćoralić, na Instagramu poznatija kao @shmeezla.

„Ovakav događaj nismo imali ranije priliku vidjeti u BiH, dm je ponovo podigao standarde i pokazao zašto su lideri na tržištu. Večeras sam naučila da je najbitnije kožu njegovati tokom noći, kada se regeneriše i sigurno ću da tome posvetim mnogo više pažnje nego do sada“ rekla je Amila Ćoralić.

Tokom večeri, dm-ovi partneri predstavili su i nove proizvode koji će biti ekskluzivno dostupni u dm-prodavnicama.

„Zadovoljan kupac je naš uspjeh, a zato što su nam brojne dame tražile, u dm dolazi jedan od najpopularnijih proizvoda, čistač lica Foreo“ najavila je Irma Zolj Džeko, asortiman menadžer kompanije dm.

Osim savjetovanja i određivanja tipa kože, gošće su imale priliku i za masažu lica. Uživale su i u live cooking showu, okušale se u „slaganju“ salate prema svom ukusu, dekoriraranju raw vegan kolačića po želji, ali i biranju cvijeća za personalizirani buket.