Pretplati se
NLB Banka D.D. Sarajevo organizovala druženje s novinarima

Raport

NLB Banka D.D. Sarajevo organizovala druženje s novinarima

U Sportsko-rekreativnom centru “Ajdinovići” NLB Banka d.d. Sarajevo organizovala je druženje s predstavnicima medija u svrhu izgradnje što bolje poslovne saradnje i međusobnog povjerenja, te informiranja javnosti o aktivnostima NLB Banke u periodu koji dolazi.

Članovi Uprave NLB Banke upoznali su medije s rezultatima poslovanja u 2018., kao i planovima za naredni period. Protekla godina za NLB Banku bila je godina rasta u svim segmentima poslovanja kako s fizičkim tako i sa pravnim licima. “Usredotočili smo naše poslovanje na razvoj novih bankarskih usluga, kao i na poboljšanje korisničkog iskustva i dostupnosti banke svojim klijentima. Aktivno smo sudjelovali u više od pedeset korporativnih i društvenih inicijativa, kroz humanitarne projekte, sponzorstva i donacije. U periodu koji slijedi, nastavit ćemo kontinuirano raditi na unapređenju poslovnih procesa i investirati u informacione tehnologije kako bi pojednostavili i modernizovali svoje usluge. Dodatne napore uložit ćemo da što bolje razumijemo svoje klijente i ponudimo im pravo rješenje u skladu sa njihovim finansijskim potrebama”, izjavila je predsjednica Uprave NLB Banke d.d. Sarajevo, Lidija Žigić. Godišnji redovni revizorski pregled prošao je bez revizorskih preporuka što u biti znači pohvalu banci za dobru internu praksu, objašnjava Jure Peljhan, član uprave odgovoran za operacije. I dodaje: “Pristupačnost, brzina i fleksibilnost su glavne odlike NLB Banke.“  U tome se ogleda i  stručnost i efikasnost kadrova, koje banka  kontinuirano usavršava u sklopu Talent menadžment programa banke. “Uveli smo program za edukaciju talenata, pripremamo ih za preuzimanje pozicija, sugerišemo da mogu računati na instituciju u kojoj rade i napredovati. Niko se ne rađa da bude direktor. Naglašavam da edukacija obuhvata i mlade i starije kadrove 50 +, jer u svemu mora postojati spoj mladosti i iskustva, a stariji idu na ozbiljnije menadžerske pozicije”, ističe Žigić. Takođe, istaknuto je da banka održava bliske veze sa komintentima, što je očitovala i ova novinarska posjeta, kaže Sanel Bosnić, direktor sektora za poslovanje s privredom. “NLB Banka otvorena je za sve klijente, ali mi imamo i svoje ciljne liste, klijente koje želimo i tu je riječ o selektiranom prijemu”. Kako NLB Banka precizno održava poslovne veze, s godinama su se produbile i neke ljudske relacije sa klijentima. Na obostrano zadovoljstvo, tvrdi nam klijent Samir Ćurić iz Gračanice, menadžer firme “Plamingo“. “Vjeran sam NLB Banci, imam njihovu podršku, nikad mi nijedna banka nije ponudila nešto bolje.”