Pretplati se
Od Londona do Hollywooda

EMINA HADŽIĆ

Od Londona do Hollywooda

Bosanka Emina Hadžić je dizajnerica koja stoji iza britanskog modnog brenda La Luna London, a čiju slavu su pronijele zvijezde poput glumice Cameron Diaz i manekenke Candice Swanepoel. Ovo je njena priča

Napisala Mersiha Drinjaković

Snimci La Luna London

La Luna London je dizajnerski brend čije je sjedište u britanskoj prijestolnici, a njega stoji Emina Hadžić (36). Bosanka koja je još kao djevojčica s roditeljima preselila u London sad vrijeme provodi između Italije i Velike Britanije, ali i svugdje gdje joj se ukaže prilika za posao. Njezine kreacije nose s jednakim ushićenjem i “obične” žene, kao i holivudske dive i druge slavne osobe, ali doći ćemo i do toga. 

“Priča o La Luni London je krenula sasvim spontano. Moje školovanje i vizija budućnosti bili su usmjereni ka turizmu, a moda je bila sastavni dio mog života, pratila sam trendove, posjećivala modne događaje i skicirala ideje”, priča nam dizajnerica. Njeni prijatelji iz svijeta mode prepoznali su u Emininim afinitetima talenat koji je vrijedilo njegovati i posavjetovali je da se počne ozbiljnije baviti modnim dizajnom. “I evo, sad sam tu”, s osmijehom dodaje. 

Kolekcija prijateljstva i ljubavi 

Eminina prva kolekcija zvala se Collection of Friendship and Love – Kolekcija prijateljstva i ljubavi. Najdražu uspomenu na taj prvi modni rad danas joj predstavlja činjenica da se nekoliko poznatih žena prepoznalo u njenom dizajnu te su odmah naručile odjeću. “To mi je bio vjetar u leđa i potvrda da sam na dobrom putu i da nastavim raditi to što sam započela”, kaže.

Nekoliko dana nakon što joj je prva kolekcija ugledala svjetlo dana, Emina je od Elizabeth Emanuel, dizajnerice čuvene vjenčanice koju je nosila Lady Diana, dobila pismo puno hvale. “Taj e-mail i danas čuvam”, kaže Emina. Počevši od te prve kolekcije, za Eminu, koju inspiriraju dizajnerska imena kao što su Oscar de la Renta i Christian Dior, bila su otvorena vrata uspjeha. London je već bio osvojen, a ona koračala ka novim postignućima. “Trenutno sam na putu da ostvarim svoj san. Još sam relativno mlada i preda mnom je dug put i puno posla. Ideja i planova je dosta te se iskreno nadam da će se sve postepeno početi ostvarivati.”

Ova, po vlastitom opisu na Twitteru, ljubiteljica čokolade, i za svjetske je standarde uspješna u svom polju: prva poznata osoba koja je nosila njezinu kreaciju bila je holivudska glumica Cameron Diaz, i to u jednoj TV emisiji, a danas se Emina može pohvaliti da je dizajnirala i za cure iz klana Kardashian, glumicu Milu Kunis te Viktorijinu anđelicu Candice Swanepoel. Na naše pitanje da li je imala priliku sresti se s nekom od slavnih dama,  Emina odgovara: “Svi kontakti sa slavnim osobama prilikom narudžbe idu preko moje PR agencije, tako da  nikog od njih nisam lično upoznala.” 

Njezin je stil klasičan i jednostavan, drži se izreke “Manje je više”,  a ideje dolaze same po sebi. “U naletu inspiracije bude svega i to većinom ‘bacim’ na papir. Neke stvari kasnije modificiram, nešto ostavim izvorno, onako kako mi je palo na pamet. Volim da je moja odjeća praktična i nosiva, te da se može kombinirati za dnevni i večernji izlazak.”

U njezinim uredima u Londonu djeluje, kako kaže, dream team: mala, a efikasna ekipa ljudi, u kojoj svako zna svoje zadatke i obaveze i prema svakom poslu pristupa profesionalno i ozbiljno. “Naša PR služba djeluje u Los Angelesu i Londonu, a kako zbog posla svi dosta putujemo, može se reći da su naši uredi po potrebi i drugdje u svijetu.” S obzirom da La Luna radi limitirane kolekcije, odnosno dobijaju narudžbe unaprijed, tako se i većina odjeće rasproda, ali, napominje Emina, ponekad se neki komadi mogu naći na online modnoj prodajnoj platformi Net-a-Porter, te u nekoliko ekskluzivnih butika u Los Angelesu.

Za njeno se ime dugo vezivala i priča o tome kako je dizajnirala i haljinu za Kate Middleton, te nismo odoljeli da je pitamo o čemu se radi, a Emina kaže: “Više puta su mi postavljali to pitanje, a uvijek isto odgovaram – do te suradnje nije došlo. Odnosno, pregovarali smo i bili u kontaktu, međutim nikad to nismo realizirali. Bar još uvijek ne.”

Ne želeći isticati ni po čemu nijednu klijenticu, Emina kaže kako sve one jako dobro znaju šta žele i šta im treba, te se jave sa unaprijed definiranim smjernicama. A na njoj je da realizira njihove zamisli.

Gracija br. 364, 22.3.2019.