Dubrovnik - “Reinvent your heritage”
02.07.2018. u 11:31 sati


ART GO’DEN

Dubrovnik - “Reinvent your heritage”


Dubrovački modni brand Art Go’den, koji je ujedno sinonim za eleganciju i eklekticizam boja, izbacio je na tržiste novu kolekciju bezvremenskih svilenih i kožnih modnih dodataka za žene i muškarce...
Njegujuci baštinu i pronalazeci uvijek iznova inspiraciju pri dizajnu svojih proizvoda u povijesti voljenog Grada, nova ‘Resort kampanja Summer 2018’ prati nekadašnje karavane prošlog vremena koje su iz dubrovačkog područja i okolice dolazile u Grad prodavati autohtone lokalne proizvode. Prateci inspiraciju davnih vremena i kontekst tog vremena, znamo da je i Sarajevo nastalo tragom tih istih trgovačkih i kravanskih puteva koji su se iz Dubrovacke Republike dalje nastavljali prema našem gradu. Ta poveznica dvaju gradova kroz vrijeme i do dana danasnjeg je emocija koja se reflektira i kroz dizajn Art Go’den proizvoda, na kojima nalazima te motive i Grada Sarajeva.

Kao naslovno lice ove kampanje pojavljuje se Dubrovčanin s Zagrebackom adresom model i pjevač Vlaho Arbulic, a iza objektiva je poznati srbijanski modni fotograf Dusan Petrović, koji su u suradnji s produkcijskom kućom Inspiring production i stilisticom Vanjom Pantin, a pod kreativnom direkcijom Art Go’den-a osmislili ovu kampanju.

Kampanja pod nazivom ‘’Reinvent your heritage’’, govori o tome kako se tradicija treba poštovati, al s druge strane prilagoditi konceptu danasnjeg vremena i zivljenja. Upravo taj spoj patine prošlog vremena i suvremenog ali bezvremenskog dizajna daje karakter ovoj zanimljivoj priči. Motivi poput: rozete, peružine, konavoske naušnice, dubrovačkog grba, detalji su koji su reinterpretirani kroz dizajnerski pečat na ovim modnim dodacima.

Za više informacija o samoj kampanji te ostatku priče na instagram profilu ovog branda @artgoden_dubrovnik  

Povezani tekstovi