MLIJEČNO JE SUPER !
01.12.2016. u 09:51 sati


Mama, pažnja!

MLIJEČNO JE SUPER !


Adolescenti ponekad praktikuju moderan aleternativan oblik ishrane koji isključuju određene grupe hrane, oponašajući svoje pop idole. Dakle, može postojati nedostatak određenih nutrijenata za djecu i adolescente, a koji su veoma potrebni za njihov razvoj...

Adolescenti ponekad praktikuju moderan aleternativan oblik ishrane koji isključuju određene grupe hrane, oponašajući svoje pop idole. Dakle, može postojati nedostatak određenih nutrijenata za djecu i adolescente, a koji su veoma potrebni za njihov razvoj. U ishrani koja u potpunosti isključuje meso, mliječne proizvode i jaja (vegan) može se razviti  nedostatak vitamina B12 koji između ostalog doprinosi funkcionisanju nervnog i imunološkog sistema.

Potrebe za kalcijumom su velike posebno kod adolescenata, jer se u tom periodu najviše razvija i jača koštana masa. To postavlja temelje za period  od 50-te godine starosti, kada koštana masa zbog hormonalnih promjena počinje da se smanjuje što može dovesti do pojave osteoporoze. Kalcijum  je potreban praktično svakoj ćeliji u organizmu, koštanom tkivu obzirom da naše tijelo čuva važne zalihe kalcijuma u slučaju njegovog nedostatka. Ovaj mineral je uključen u različite procese u organizmu i neophodan je za održavanje zdravih kostiju i zuba. Mlijeko i mliječni proizvodi su bogat prirodni izvor kalcijuma, koji naše tijelo može dobro iskoristiti zbog povoljne kombinacije drugih tvari u mlijeku.

Zahvaljujući našem modernom i nepravilnom načinu života te  pretjerano kaloričnoj ishrani  kod djece i adolescenata široko je rasprostranjena sve veća gojaznost. Da biste dobili i održavali zdravu tjelesnu težinu, uz redovne fizičke aktivnosti  je vrlo važna i uravnotežene ishrana koja može uključivati obrano mlijeko i mliječne proizvode od obranog mlijeka.

Stručnjaci preporučuju raznovrsnu i uravnoteženu ishranu koja uključuje redovnu konzumacija mlijeka i mliječnih proizvoda. Izbor i količinu namirnica u svakodnevnoj ishrani treba prilagoditi na nutritivne i zdravstvene potrebe pojedinca.

 

 

Povezani tekstovi