U Japanu je više tisuća ljudi sudjelovalo u istraživanju koje je
pokazalo kako redovno konzumiranje zelenog čaja kod starijih ima jako
pozitivan učinak na njihovu vitalnost.
Zeleni čaj sadrži antioksidanse koji dobro djeluju u borbi protiv
oštećenja stanica u tijelu pa i bolesti koje se zato događaju, piše msnbc.msn.com. Studija je objavljena u American Journal of Clinical Nutrition, a znanstvenici su istraživali koliko zeleni čaj utječe na krhkost i sposobnost ljudi koji su u trećoj životnoj dobi.
Voditelj studije Yasutake Tomata na Medicinskom sveučilištu Tohoku istraživao je navike oko 14 tisuća osoba od 65 do 68 godina.
Rezultati su pokazali da osobe koje redovno piju zeleni čaj imaju veću
šansu da u starijoj dobi budu vitalnije i obavljaju samostalno osnovne
životne obaveze.
Oko 13 posto ispitanika koji su pili manje od šalice zelenog čaja
lošije funkcioniraju dok obavljaju dnevne obaveze, dok sedam posto onih
koji su pili do pet šalica dnevno nemaju problema s funkcioniranjem.
'Sastojci zelenog čaja utječu na obične funkcije poput oblačenja ili kupanja', zaključili su stručnjaci na čelu s liječnikom Tomatom.
Iako se učinak zelenog čaja povezuje s dobrobiti za funkcioniranje
starijih osoba u svakodnevnom životu, istraživanje je pokazalo da takve
osobe obično imaju i kvalitetne prehrambene navike te zdraviji životni
stil bez pušenja i redovnog kretanja.